1 września rusza kampania społeczna „Akcja Edukacja". Środki zebrane podczas jej trwania Polska Akcja Humanitarna przeznaczy na zapewnienie dostępu do edukacji dzieciom - ofiarom konfliktów zbrojnych.
"Nasze działania wynikają z przeświadczenia, że właśnie edukacja jest jednym ze sposobów ograniczania skrajnego ubóstwa. Chcemy przekonać Polaków, że warto włączyć się w wyrównywanie globalnych szans edukacyjnych i ogólniej - w zagraniczną pomoc humanitarną" - mówi Janina Ochojska, prezes Polskiej Akcji Humanitarnej.
Wszystkich chętnych do wsparcia kampanii zapraszamy do odwiedzenia strony: . Kampania będzie prowadzona do połowy października 2009 r. Partnerami kampanii „Akcja Edukacja" są: St. Majewski, Staedtler, World Kids Colouring Day, Grupa Carrefour Polska, Greenfone, Agencja reklamowa G7, Targi "Moje Dziecko", Magazyn Republika Dzieci, Radio Akadrea, Polskie Radio PiK, Radio Wrocław, Polskie Radio Szczecin, Radio Rekord, Radio OKO, Cafe News.