"Po ogromnym sukcesie jakim okazało się to wydawnictwo, nie mogliśmy ze względu na zasięg akcji nie przygotować kolejnej edycji. Udało nam się zaprosić do współpracy 12 aktorów oraz jednego ,,polityka'' : Jana Wieczorkowskiego, Alana Andersza, Piotra Adamczyka, Pawła Małaszyńskiego, Szymona Bobrowskiego, Macieja Stuhra, Rafała Królikowskiego, Bartosza Opanię, Macieja Zakościelnego, Jakuba Wesołowskiego, Marcina Dorocińskiego, Michała Żebrowskiego oraz Ędwarda Ąckiego.Mężczyźni ci to przede wszystkim wyjątkowi ludzie, którzy zgodzili się „oddać swoje twarze" dzieciom. Choć zapracowani, biegający z planu na plan znaleźli czas by całkowicie bezinteresownie zaangażować się w akcję" - mówią organizatorzy akcji.
Wszystkie miejsca, w których realizowane były zdjęcia, wszyscy ludzie, którzy pomagali w realizacji projektu pracowali za darmo. Jedynym kosztem przedsięwzięcia jest druk kalendarzy. Kalendarz będzie do nabycia w drogeriach ROSSMANN na terenie całego kraju od 8 grudnia 2008 r. Cena kalendarza 69,90 zł to cena pary butów. Kupując ten kalendarz tak naprawdę nabywca kupuje buty dziecku, które ich nie ma. Fotografie do kalendarza wykonał Andrzej Koziar, natomiast o wizerunek dżentelmenów zadbała Joanna Wiła. Producentem kalendarza jest Olivier Janiak, zaś pomysłodawcą Patryk Wolski.
Zebrane środku zostaną przekazane na 2 cele :
- zakup butów dla najuboższych dzieci - Zarząd Okręgowy Polskiego Czerwonego Krzyża w Bydgoszczy,
- dofinansowanie budowy Centrum Profilaktyki Nowotworowej przy Instytucie Onkologii w Warszawie - Fundacja TVN nie jesteś sam.