W sklepach Jackpot i Cottonfield od początku września można kupić koszulki z napisem „Because Education Matters” („Bo edukacja ma znaczenie“), z których 15% dochodu ze sprzedaży przeznaczono na SOS Wioski Dziecięce.
Aktorzy Magdalena Cielecka i Piotr Adamczyk wspierają od kilku lat Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce, a jednocześnie są ambasadorami marek Jackpot i Cottonfield w Polsce. Firma IC Companys, właściciel obu marek oraz od niedawna platynowy sponsor SOS Wiosek Dziecięcych, zainteresowała się więc pomocą dla tej organizacji. Dodatkowo planuje zorganizować w okresie przedświątecznym wycieczkę do Warszawy dla dzieci z SOS Wiosek Dziecięcych. Swój udział w realizacji części programu wycieczki zapowiedzieli Magdalena Cielecka i Piotr Adamczyk, a także Marta Żmuda-Trzebiatowska, która od kilku tygodni jest ambasadorką Cottonfield Woman. Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce opiekuje się 440 dziećmi, które w wioskach mogą prowadzić normalne życie – jak ich rówieśnicy ze zwykłych rodzin. Każda wioska dziecięca to osiedle domków, w których dzieci mieszkają z zastępczymi rodzicami. W każdym domu mieszka osobna rodzina. Ważną zasadą jest nierozdzielanie naturalnych braci i sióstr (dom znalazły tu rodzeństwa 6-7-8-osobowe). Źródło: sos-wd.org