kobiety.net.pl

Nazwa: Hasło:
 
Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się
» Polityka cookie Kobiety.net.pl

Strona główna   Dom   Kariera   Rodzina   Styl   Zdrowie   Związki   Życie   Klub  

 
Szukaj

   





 
Ankieta
Czy kobiety w Polsce są dyskryminowane w pracy?





 
 

Kampania Amnesty International
2006/11/15 22:22:58

Filmy kampanii 'Stop Przemocy Wobec Kobiet' Amnesty International pojawiły się w Internecie Amnesty International dwoma makabrycznymi filmami reklamowymi “Fight Club”, będącymi częścią kampanii przeciwko przemocy w domu rozpoczyna ostatni etap projektu: Stop Przemocy Wobec Kobiet. Amnesty wyprodukował dwa filmy, jeden mający zwracać uwagę mężczyzn, a drugi ma na celu zwiększenie świadomości wśród kobiet.

Film „dla kobiet” rozpoczyna się w damskiej toalecie klubu, gdzie grupa znajomych poprawia makijaż przed lustrami. Jedna z nich zaczyna być bita, przez niewidzialnego mężczyznę, który jest jej partnerem. Przyjaciółki, nieświadome tego, co się dzieje z ich koleżanką nadal robią makijaż i swobodnie rozmawiają. Reklama kończy się napisem: „W niektórych krajach, aż do 69% kobiet jest fizycznie maltretowanych przez swoich partnerów…możesz coś z tym zrobić.”

Film “dla mężczyzn” przedstawia walkę dwóch bokserów, w pewnym momencie okazuje się, że jeden z nich jest bitą kobietą. Kobieta upada, a nad nią stoi elegancko ubrany mężczyzna. Spot kończy się napisem: Stop Przemocy Wobec Kobiet.

“Naszym celem było pokazanie, że przemoc domowa jest, mimo, że pozornie jej nie widać i nie słychać. W prawdziwym życiu, również nigdy nie widać agresora, dlatego ludzie pozostają obojętni na przemoc domową.” powiedział Jez Jowett, szef agencji odpowiedzialnej za klipy.



Wirtualne Media
Oprac: Joanna Papiernik

 
 

WyslijPowiadom znajomego DrukujWersja do druku LinkDodaj link Kanal RSSKanal RSS

Zainteresował Cię ten artykuł? Przeczytaj podobne. Kliknij i wybierz temat: Amnesty International, przemoc


 


 


 

Babà jest pochodną ciasta rosnącego na naturalnych drożdżach, typowego dla polskiej tradycji ludowej. Uważa się że odmiana ta została wprowadzona na życzenie Gerolamo Baby, osiemnastowiecznego króla Neapolu, który był wielkim wielbicielem słodkości. »