"Swój udział w kampanii przeciwko przemocy "" traktuję jako coś bardzo naturalnego. Oto jedna kobieta wspiera kolejną: nigdy nie przymyka oczu na to, co złego dzieje się w życiu jej przyjaciółki, matki, siostry. Od chwili, gdy parę miesięcy temu założyłam na rękę bransoletkę - symbol kampanii - nie rozstaję się z nią ani przez moment. Traktuję ją jako swego rodzaju memento i przesłanie, że to, co łączy kobiety, to bycie kobietą" - mówi Małgorzata Domagalik.
Fundusze na realizację kampanii pochodzą ze sprzedaży produktów z symbolem nieskończoności, co odwołuje się do jedności kobiet w tym temacie na całym świecie. Jest to bransoletka i naszyjnik „Powiedz STOP przemocy". Produkty są do nabycia u każdej Konsultantki Avonu w cenie 10 zł. Całkowity zysk z ich sprzedaży jest przekazywany na budowanie, wraz z partnerem kampanii, Fundacją Feminoteka, lokalnych koalicji do walki z przemocą.
Do tej pory Avon na ten cel zebrał i przekazał 220 000 złotych. Fundusze pozwoliły na przeprowadzenie debat, warsztatów z samoobrony i asertywności WenDo,szkoleń „ Poznaj swoje prawa", wydanie newlettera informacyjnego dla kobiet. Już od 25 listopada, w ramach inauguracji Międzynarodowej Kampanii 16 Dni Działań Przeciwko Przemocy Wobec Kobiet, zostanie uruchomiony specjalny numer, pod którym ofiary uzyskają pomoc psychologiczną i prawną.