kobiety.net.pl

Nazwa: Hasło:
 
Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się
» Polityka cookie Kobiety.net.pl

Strona główna   Dom   Kariera   Rodzina   Styl   Zdrowie   Związki   Życie   Klub  

 
Szukaj

   





 
Ankieta
Czy kobiety w Polsce są dyskryminowane w pracy?





 
 

Kampania na 30-lecie Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce
2014/5/14 0:50:00

Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce obchodzi w tym roku 30-lecie swojego istnienia. Z tej okazji wystartowała kampania „Aby stać się dorosłym najpierw trzeba być dzieckiem”. Jej celem jest przekonanie Polaków o tym, że wspierając dzieci w SOS Wioskach Dziecięcych, ofiarowują im lepszą przyszłość.

W Polsce jest 78 tysięcy dzieci pozbawionych opieki rodzicielskiej. Skrajne ubóstwo, alkohol, często przemoc w rodzinie to ich tragiczna codzienność. Wychowują się w strachu, nierzadko są bite, głodne, pozbawione poczucia bezpieczeństwa. Czują się niechciane i niekochane. Ratunkiem dla takich dzieci jest opieka zastępcza w SOS Wioskach Dziecięcych.

Najstarsza SOS Wioska Dziecięca w Biłgoraju obchodzi w tym roku rocznicę 30. lecia istnienia. W ciągu trzech dekad, aż trzy pokolenia porzuconych i osieroconych dzieci znalazły tam domy pełne miłości. Z tej okazji Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce, chce przybliżyć Polakom swoją działalność i opowiedzieć historie podopiecznych, aby pokazać jak dzięki wysiłkowi i miłości rodziców SOS, a także wsparciu osób o wielkich sercach dzieci stały się takimi ludźmi jakimi są teraz.
fot. Stowarzyszenie SOS WIOSKI DZIECIĘCE

W tym czasie zostały także zbudowane kolejne trzy wioski w Kraśniku, Siedlcach i Karlinie, w których schronienie znalazły najbardziej potrzebujące dzieci. Setki z nich to już samodzielni dorośli, którzy założyli własne rodziny, odnieśli zawodowe sukcesy. Ich historie są różne, ale wszyscy przebyli długą drogę, niosąc ciężki bagaż doświadczeń. Teraz jednogłośnie mówią, że Wioski SOS odegrały w ich życiu kluczową rolę.

Patronem medialnym akcji jest TVP2 i Program Pierwszy Polskiego Radia, w pozyskaniu mediów pomaga Dom Mediowy MediaVest. Celem kampanii jest zebranie 250 tysięcy złotych, które zostaną przeznaczone na wsparcie usamodzielniającej się, wychodzącej spod skrzydeł Stowarzyszenia młodzieży.

Akcję wspiera Ambasadorka SOS Natalia Kukulska: - Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce ma w tej chwili pod opieką ponad 1400 dzieci. Jego główną misją jest opiekowanie się dziećmi, dopóki pewnie nie staną na własnych nogach oraz nie nauczą się jak radzić sobie w świecie, zdobyć wykształcenie, pracę i mieszkanie. Pomóżmy im wyrosnąć na samodzielnych i szczęśliwych ludzi- zachęca artystka.

Poprzez akcję Stowarzyszenie chce przekonać Polaków o tym, że wspierając dzieci w SOS Wioskach Dziecięcych, ofiarowują im lepszą przyszłość. Wyznaczony cel nie jest prosty do zrealizowania, zwłaszcza że potrzeby podopiecznych zarówno te emocjonalne jak i materialne są ogromne, jednak z pomocą wielu dobrych ludzi jest możliwy do zrealizowania. Aby pomóc wystarczy wejść na


()


 
 

WyslijPowiadom znajomego DrukujWersja do druku LinkDodaj link Kanal RSSKanal RSS

Zainteresował Cię ten artykuł? Przeczytaj podobne. Kliknij i wybierz temat: Natalia Kukulska, dzieci, kampania, sieroty


 


 


 
Przepis dnia: Pavlova biała z kiwi

Uzależnia i powoduje, że ci którzy szukali dotąd zastosowania dla "nadmiarowych" białek, mają problem co zrobić z żółtkami.»