-
Jesteśmy fundacją młodą i po raz pierwszy korzystamy z możliwości wsparcie działań Rak'n'Roll w takiej formie, dlatego każda złotówka jest dla nas naprawdę na wagę złota. Mam nadzieję, że cała nasza dotychczasowa działalność to najlepszy argument na to, aby rozliczając PIT pamiętać właśnie o nas - mówi Magda Prokopowicz, szefowa Rak'n'Roll Wygraj Życie.
Do tej pory fundacja zrealizowała takie projekty jak album Boskie Matki o kobietach, które zdecydowały się na łączenie ciąży, macierzyństwa z rakiem, projekt Daj Włos, służący zbieraniu włosów na peruki dla kobiet po chemioterapii czy kalendarz z portretami kobiet chorującymi na raka. Fundacja Rak'n'Roll zbierała także fundusze na odnowienie poczekalni onkologicznych we współpracy z markami Lilou (limitowana seria bransoletek), Luka Bandita (kolekcja koszulek i toreb zaprojektowanych dla Rak'n'Roll) i S.T.A.M.P.S. (limitowana edycja gadżetów).
Fundacja korzysta z gościnności Fundacji Dzieciom "Zdążyć z pomocą". Dlatego też, aby przekazać 1% z podatku na rzecz fundacji należy wpisać nr KRS 37904, a w rubryce "informacje uzupełniające": Fundacja Rak'n'Roll Grupa Zadań OPP numer 47 w Warszawie.
Kampania 1% podatku na rzecz fundacji Rak'n'Roll została przygotowana przez agencję Euro RSCG 4D. To kolejna kampania kreatywna przygotowana przez zespół tej agencji. Wcześniej Euro RSCG 4D przygotowało także kreację do projektów fundacji Boske Matki, Kalendarz Gwiazd i Daj Włos.
O Rak'n'Roll Fundacja od rozpoczęcia swojej działalności w październiku 2009 roku zaraża pozytywną energią i zachęca osoby chore do konstruktywnej walki z chorobą, a w swoich działaniach przeciwstawia się temu, co schematyczne, stereotypowe i smutne. To swoista rak'n'rollowa subkultura, która walkę z rakiem chce wygrywać głośno, kolorowo i radośnie. Taki też jest rak'n'rollowiec - żyje pełnią życia, każdy dzień przeżywa maksymalnie, nie boi się wyzwań i śmiało stawia czoła nawet najtrudniejszym sytuacjom. A kiedy trzeba walczyć, staje do walki z odsłoniętą przyłbicą, nawet jeśli jest to walka o życie.