kobiety.net.pl

Nazwa: Hasło:
 
Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się
» Polityka cookie Kobiety.net.pl

Strona główna   Dom   Kariera   Rodzina   Styl   Zdrowie   Związki   Życie   Klub  

 
Szukaj

   





 
Ankieta
Czy kobiety w Polsce są dyskryminowane w pracy?





 
 

Reklamy bardziej irytują kobiety
2009/4/27 0:10:00

Polskie reklamy telewizyjne bardzie irytują mężczyzn niż kobiety,mimo że krócej oglądają oni telewizję - wynika z badania OmnicomMediaGroup. Ogólnie spoty promocyjne bardziej denerwują też osoby starsze.

W Polsce średni poziom irytacji reklamami deklarowany przez mężczyzn wynosi, w skali od 1 do 10, 5,7 pkt i jest o 0,4 pkt wyższy niż w przypadku kobiet - pokazuje badanie przeprowadzone przez OmnicomMediaGroup. Mężczyzn bardziej denerwują spoty, mimo że oglądają telewizję przeciętnie o 48 minut dziennie krócej niż kobiety.

Ogólnie najwyższy poziom irytacji reklamami - 6 pkt - deklarują osoby w wieku 50-59 lat, które spędzają przez telewizorami średnio ponad 6 godzin dziennie. Odwrotnie jest u ludzi młodych (15-24 lata), wśród których przeciętny wskaźnik zdenerwowania telewizyjnymi przekazami promocyjnymi wynosi 4,9 pkt, co wiąże się z tym, że telewizję oglądają każdego dnia średnio przez 2,5 godziny. Natomiast wśród wszystkich respondentów poziom irytacji reklamami wynosi 5,4 pkt, z tym że aż co trzeci ankietowany deklaruje skrajne stanowisko - mocno denerwują go reklamy albo bardzo je lubi.


()
Oprac: Aleksandra Dudzisz

 
 

WyslijPowiadom znajomego DrukujWersja do druku LinkDodaj link Kanal RSSKanal RSS

Zainteresował Cię ten artykuł? Przeczytaj podobne. Kliknij i wybierz temat: irytujące reklamy, reklamy


 


 


 
Przepis dnia: Pavlova biała z kiwi

Uzależnia i powoduje, że ci którzy szukali dotąd zastosowania dla "nadmiarowych" białek, mają problem co zrobić z żółtkami.»